Svenska Welsh Corgi Klubben - Forum

Författare Ämne: WCP = bäst!  (läst 865 gånger)

0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.

Utloggad Pia Schröder

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 774
  • Kön: Kvinna
  • Cardiganvalp Kennel Wesa Borg
    • Kennel Wesa Borg
SV: WCP = bäst!
« Svar #15 skrivet: oktober 02, 2011, 11:34:41 AM »
 8) Kan konstatera att jag inte krävt några uts resultat, utan bara stilla undrat varför de inte finns med i tidningen längre. Kan också konstatera att de flesta valpköparna tycker om att se sina kennlar i reultat-listan i WCP! Kan också konstatera, att det tycks ju framförallt vara just denna typ av läsare som WCP vänder sig till!  8)
"Tala inte med mig om svårigheter - tala med mig om möjligheter."
Och besök gärna Kennel Wesa Borgs prisbelönta Cardigan - och deras härliga valpkullar - på deras egen hemsida:
http://www.wesaborg.se

Utloggad Ulla von Wowern

• Medlem
  • *
  • Antal inlägg: 3
SV: WCP = bäst!
« Svar #16 skrivet: oktober 02, 2011, 07:16:48 PM »
Redaktionen redigerar och publicerar insända artiklar och övrigt material. Om utställningsresultat skickas in till redaktionen publicerar vi givetvis dessa, men vi sammanställer inte listor över resultaten.

En glad nyhet:  Nu verkar det som om tryckeriet lyckats få rätt på inställningarna och vi ser fram emot att få raka WCP i fortsättningen.

Att tänka på: Nästa nummer av WCP kommer ut i december och då är det dags för annonser med julhälsningar. Skicka gärna in materialet i god tid, det underlättar mycket för oss. '
Ett tema till detta nummer är tänder - fina, vita och rena tänder. Hur skall vi göra för att våra corgisar skall behålla sina tänder i gott skick långt upp i åren. Skriv och berätta, dela med er av erfarenheter och goda råd.

Hälsningar
Ulla och Christer

Copyright © Svenska Welsh Corgi Klubben - Forum